HTML

i(L)greece

Görögországi kalandozásaimról:)

Friss topikok

  • Reekaa: az a stadium miért nem stadion? elfelejtetted magyarul, vagy így műveltebbnek érezted? és nagyon a... (2011.11.16. 02:21) még mindig hajadon
  • Apa..apa..apafej!: Szia Esztypsz! Csak annyi, hogy a Rékáék megérkezéséről majd küldjetek emil üzenetet, hogy nyugod... (2011.10.30. 14:06) 47,5
  • Apa..apa..apafej!: Szia Esztyke! Képzeld lefagyott a blogod, mert már egy csomó ideje a csakasztrájkolást mutatja (l... (2011.10.28. 08:47) csakasztrájkolás...
  • Reekaa: hűűű, mikor elkezdtem olvasni a címet, már megijedtem, hogy valami szakításról van szó. de most má... (2011.10.06. 16:08) breaking (haha) news
  • mágesz: Athénban vagy,de te ne sztrájkoljál a blog írással :P (2011.09.26. 18:27) παιδια, τελειωσαμε!

Címkék

még mindig hajadon

2011.11.15. 12:33 esztipsz

11.11.11 elmúlt esküvő nélkül, remélem azért emiatt senki szíve nem tört össze. Én ugyan voltam egy esküvőn, na nem a sajátomon, meg nem is vendégként, csak véletlenül egy olyan étteremben ettünk, ahol épp egy esküvő volt. Kicsit irigyeltem is őket, hogy 11.11.11, de tulajdonképpen már túltettem magam rajta.

Na de ne szaladjunk ennyire előre, mert adós vagyok a látogatós beszámolóval. Szóval jó vendéglátóként rakottkrumplival vártam őket, aminek eléggé örültek, én meg az általuk hozott cuccoknak örültem. Például a magyar nutellának. De a legjobb dolog az volt, hogy kaptam kézzel írott leveleket, amiket ők, mint postások kézbesítettek.

Volt városnézés, de csak mértékkel, mert semelyik nap nem sikerült dél előtt elindulnunk. De az Akropoliszt láttuk, meg az olimpiai stadiumot is, ahová mondjuk elég nehéz volt felmennem (mert elég sok soros volt a nézőtér, és elég magasak a lépcsőfokok), olyannyira, hogy lefelé jövet már izomlázam volt. Meg voltunk a "National Gardenben", ami a Festetics kastély kertjének kicsit extrább változata. Ja, és voltunk olyan szerencsések, hogy láttuk az őrségváltást a Parlamentnél:) Kultúrálódásból ennyi volt. Egyik nap volt itt buli, azt szerintem mindenki nagyon élvezte, kivéve a szobatársam, aki fül- és szemtanúja volt egy jó kis családi veszekedésnek:) ami igazából szokás szerint lényegtelenségen tört ki, dehát van ilyen.

Juszti elég sok programból kiamaradt, lévén hogy majdnem végig egy beadandót írt, amit már az ideérkezés előtt le kellett volna adni, de nem fejezte be, mert utolsó nap eldöntötte, hogy majd inkább otthon:)

Réka viszont nagyon fogékony volt Görögországra, és mindent egybevetve szerintem neki tetszett a legjobban, annak ellenére, hogy ő volt az akit kiraboltak, mégpedig úgy, hogy a táskáját mindkét oldalon fölvágták, de szerencsére csak a fényképezőt vitték el, amire volt biztosítás, így egy görög rendőrségen is tiszteletünket tettük. Pontosabban kettőn, mert az első helyen nem nagyon tudtak segíteni, csak továbbirányítottak minket. Második helyen meg nem nagyon akartak segíteni, de csak sikerült őket meggyőzni úgy éjféltájban. És 10 nap múlva kellett visszamennem a papírért, ami körülbelül 10 sor, és görögül van, szóval igazán nem értem miért kellett ezen ennyit ülni, dehát van ez így.

És képzeljétek nov 30-án megyek Rómába, és couchsurfölni szeretnék, viszont ahhoz ki kéne töltenem az adatlapomat, ami annyira nem megy könnyen lévén hogy nem tudom mit írjak magamról. Ráadásul az sem segít, hogy megnéztem a Viriét (ami tulajdonképpen a dusnoki Patyi családé), meg a Pancsiét, és sajnos túl viccesek. Így túl nagy rajtam a nyomás, hogy én is jót csináljak. Így kérnék mindenkit, hogy írjon nekem emailt, vagy kommentet arról, hogy mik a jó tulajdonságaim, meg nemtudom. Tényleg nem tudom miket kéne írnom az a baj. Lehet, hogy ez a Raoul hibája, mert ő mondta, hogy kiemelkedően jó profilom kell hogy legyen, hogy egyáltalán megfontolják az elszállásolásomat.

Egyébként most vasárnap az egyik tanárunk krétáról meghívott mindenkit a saját (gyönyörű) házába egy görög ebédre 2-fél3ra, ami vacsoráig simán elhúzódott, olyan fél 11 körül raktak ki minket egy metroállomáson. Imádom a tzatzikit, és ez azon az estén csak megerősödött. Egyébként az is kiderült, hogy a tsipuro, és a raki mégsem ugyanaz, ugyanis azon az estén volt mindkét fajta (így feléleszteném az eperfa és a szeder vitáját, mivel a raki-dolog mégsem oldotta meg). Ott volt az összes extanárunk, és a másik nő (nem az előző bejegyzésbeli, mert nála volt a buli- Irini), Maria nem ivott rakit, csak bort, merthogy vezet. Nemtudom, de azt kellett megállapítsam, hogy a görögök sosem döntenek, hogy iszik vagy vezet, hanem csinálják mindkettőt, de az ő magyarázatuk az hogy : NEM EGYSZERRE :)

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovegreece.blog.hu/api/trackback/id/tr283384530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reekaa 2011.11.16. 02:21:28

az a stadium miért nem stadion? elfelejtetted magyarul, vagy így műveltebbnek érezted? és nagyon adom az utolsó mondatod ;) :D
süti beállítások módosítása