HTML

i(L)greece

Görögországi kalandozásaimról:)

Friss topikok

  • Reekaa: az a stadium miért nem stadion? elfelejtetted magyarul, vagy így műveltebbnek érezted? és nagyon a... (2011.11.16. 02:21) még mindig hajadon
  • Apa..apa..apafej!: Szia Esztypsz! Csak annyi, hogy a Rékáék megérkezéséről majd küldjetek emil üzenetet, hogy nyugod... (2011.10.30. 14:06) 47,5
  • Apa..apa..apafej!: Szia Esztyke! Képzeld lefagyott a blogod, mert már egy csomó ideje a csakasztrájkolást mutatja (l... (2011.10.28. 08:47) csakasztrájkolás...
  • Reekaa: hűűű, mikor elkezdtem olvasni a címet, már megijedtem, hogy valami szakításról van szó. de most má... (2011.10.06. 16:08) breaking (haha) news
  • mágesz: Athénban vagy,de te ne sztrájkoljál a blog írással :P (2011.09.26. 18:27) παιδια, τελειωσαμε!

Címkék

47,5

2011.10.29. 19:00 esztipsz

 Ez a pogácsák száma, amik a kukában végezték. Úgyhogy mindenki, figyelem: NE KÜLDJETEK POGCSÁT!! Ötletnek nem volt rossz, azt aláírom, de megkóstoltam egyet (ezért 47 ÉS FÉL), de olyan kemény volt, hogy ha nem is egy életre, de az itttartózkodásom idejére biztosan elment a kedvem a pogácsától, úgyhogy ezt köszöntem:) A csoki viszont hogy-hogy nem, de nem romlott meg, szóval a csokiküldést azt támogatom. Annak ellenére is, hogy a zsidányi mama szerint híztam (mert ugye a szinglilányban ez is egy feladat volt...)

Egyébként a blogot nem nagyon írtam, mert nem nagyon volt miről. Voltak ugye tüntetések, amibe én nem akartam belekeveredni, ellentétben az összes fejlett gazdasággal rendelkező országból érkező ismerősömmel, ők ugyanis lelkesen mentek a görögökkel tünteni. A tapasztalatuk könnygázzal gazdagodott, de kb ennyi:)

Suli nagy nehézségek árán elkezdődött, de még azért ők se szoktak le teljesen a sztrájkolásról, így eddig 2 db normális órán voltam, a többi elmaradt. (Igazából csak 3féle órára, plusz görögre fogok járni, szal nem olyan rossz:)). És a görög, újra tanulok, igaz most még az ismétlésnél vagyunk, de nagyon gyorsan rájöttem, hogy mennyi mindent felejtettem el. Majdnem teljesen mindent. A tanár egy fiatal csaj, nagyon jó fej, és hasonlít a legszigorúbbb tanárunkra, Yiannisra, krétárl tanítási stílusban, és tegnap derült ki, hogy ők egyébként jóbarátok :) 

Tegnap este egy francia vacsorán voltam:) Ami iiiisssszonyatosan jó volt. Rengeteget ettünk, mert volt mit. Előételnek csomóféle kenyér, meg saláta, meg pizza (mindent 2 francia meg egy angol csinált). Aztán a főétel szaftos-uborkás hús rizzsel. És a desszert, te jó ég. piskósta, almássütti, brownie, szilvás süti, angol cookie, meg valami cukrászdából hozott csokis cucc. Félelmetesen teliettem magam. 2 tanárunk ott volt, meg kb mindenki krétáról, mert akik Krétán maradtak azok most jöttek Athénba látogatóba, szóval ez ilyen csoportújraegyesülés volt:) Nagyon sokáig voltunk ott, ugyhogy az egyik tanár vitt el minket egy darabig kocsival, de úgy vezetett, hogy ivott előtte egy csomó rakit, kivéve amit indulás előtt ajánlottak fel neki, mondván h ő nem iszik, mit képzelnek, hiszen vezet. És ő egy nő volt :) Aztán megtaláltuk a kocsiját, aminek az anyoósülési ablaka le volt húzva TELJESEN. Remélem érzékelitek, hogy az is csoda, hogy ott találtuk a kocsit, hiszen ez Mo-n nem sűrűn fordulna elő.

És igazából én is érzékelem, hogy két hét szünet után hosszabb bejegyzést érdemelnétek, de magam is szégyellem belátni, hogy bizony ez volt az összes izgalom. Ja meg az hogy voltam piacozni :) Minden elég olcsó volt, ugyh vettem egy csomó zöldséget, meg gyümit. Meg ugye ezzel még egy küldetés letudva.

Holnap érkeznek a vendégeim Réka meg a Barnajányok, sok szerettel vannak várva, és rájuk készülődök. Azt garantálom, hogy amikor ők itt lesznek, akkor lesznek olyan élmények, amikről majd lehet blogolni :) Kitartás addig :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovegreece.blog.hu/api/trackback/id/tr933338585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apa..apa..apafej! 2011.10.30. 14:06:59

Szia Esztypsz!

Csak annyi, hogy a Rékáék megérkezéséről majd küldjetek emil üzenetet, hogy nyugodtak legyünk (ez ilyen szülői "aggódom a gyerekért" reflex, és mi szülők ragaszkodunk is hozzá..).
A blogod lefagyása szerencsére megszűnt, így érdeklődve olvastuk iskolai, bulis és piaci kalandjaidat. A család a hosszú hétvégi pihenés jegyében a mai napra meghaladta az 500 Km utazási limitet, de holnap még gyűjtünk hozzá 300 Km-t, mert hazamegyünk. Ma az Andiéknál alszunk, holnap a Póczusékat látogatjuk.
Na puszi, várjuk az emilt a megérkezésről, és a beszámolókat az Athéni kalandokról (lehet szaftos is, legalább anyával csóválgathatjuk a fejünket...)
Csocsi
süti beállítások módosítása