HTML

i(L)greece

Görögországi kalandozásaimról:)

Friss topikok

  • Reekaa: az a stadium miért nem stadion? elfelejtetted magyarul, vagy így műveltebbnek érezted? és nagyon a... (2011.11.16. 02:21) még mindig hajadon
  • Apa..apa..apafej!: Szia Esztypsz! Csak annyi, hogy a Rékáék megérkezéséről majd küldjetek emil üzenetet, hogy nyugod... (2011.10.30. 14:06) 47,5
  • Apa..apa..apafej!: Szia Esztyke! Képzeld lefagyott a blogod, mert már egy csomó ideje a csakasztrájkolást mutatja (l... (2011.10.28. 08:47) csakasztrájkolás...
  • Reekaa: hűűű, mikor elkezdtem olvasni a címet, már megijedtem, hogy valami szakításról van szó. de most má... (2011.10.06. 16:08) breaking (haha) news
  • mágesz: Athénban vagy,de te ne sztrájkoljál a blog írással :P (2011.09.26. 18:27) παιδια, τελειωσαμε!

Címkék

a csíkos hiéna veszélyesebb, mint az oroszlán

2011.08.13. 20:29 esztipsz

 Ez a mai nap tanulsága. Voltunk ugyanis kirándulni és 2 múzeum is befigyelt, a nevüket nem tudom pontosan, de az egyik valami természettudományi cucc volt, és ott mondták, hogy ez egy tény. de ami ennél is izgalmasabb volt, az az, hogy volt egy FÖLDRENGÉS gép! és átéltem kérlekszépen egy 5ös erősségüt a földszinten, és a 3. emeleten, egy 6,7est, meg egy 7,9-est. :D de nem lett semmi bajom. a másik múzeum nem volt olyan érdekes, az meg valami művészeti múzeum volt, de csak ilyen időszámítás előtti dolgok voltak kiállítva, és az egy kis múzeum volt, mi meg sokan voltunk, és nem igazán fértünk hozzá a tárgyakhoz egyszerre.

Aztán voltunk Knossosban, ami a környék (Kréta) leghíresebb helye (ma hallottam). Ilyen palotarom van ott, meg sok-sok kabóca. annyira sok, hogy nem is hallottuk az idegenvezető hangját. De am jó volt, fényképeztem is párat csak elfelejtettem feltölteni, de előbb utóbb az is bekövetkezik.

Aztán voltunk ilyen akváriumban, ahol volt sok hal, fényképeztem is apának, hogy tudja mekkorát is lehetne fognia:D az se volt rossz, mondjuk túl izgi se, meg elég hideg volt. aztán olyan 7 körül értünk haza.

jó amúgy nagyon, mert tengerpart, meg erasmus, meg emberek, meg minden, de mindenki más aki ittvan, annak az országából legalább 2 másik ember is van itt, kivéve engem. (na meg még egy norvég csajt, de ő nagyon antiszociális, legelső nap vele akart egy szobába rakni a srác, aki ezt intézi, de mondta h inkább hadd maradjon egyedül). szal mondjuk fur h többet hallok spanyol-német-francia-cseh beszédet, mint angolt, dehát, lehet az lesz a  vége h ezeken a nyelveken is megtanulok. amúgy itt mindenki imádja Budapestet. ez a lényeg.

volt tegnap itt egy fesztivál, ami nem olyan mint otthon, mert ez annyi volt h volt egy koncert ami alatt táncolt is egy néptáncegyüttes, és ennyi:D és csak nagyon kicsit voltam ott, de én megpróbáltam:)

egyelőre leírok mindent, ami történik, aztán később ha jobbnak látom taktikát váltok:D

na puszi

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovegreece.blog.hu/api/trackback/id/tr563151445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása